januar 3

2015.01.03. 21:23

Binge szerelem kinlodas...

Szoval igy telt ez a csodalatos napom. Mint altalaban. NA de sebaj, reg jartam erre, nem is akartam, csak le akarom irni a nagyszabasu ujevi fogdalmaimat. Mert az roppant fontos. Amugy nem fontos es nem is fogadalmak, inkabb celok, nem fogdaok meg semmit, huseget se tudtam soha masnak, majd pont magamat fogom korlatozni...

Szoval a 7 fobun helyett a 7 cel.

1. elmegyek 3 orszagba, ahol meg nem jartam. A terv szerint finnek, franciak es Erdely. Finneknel lovakat nezni, franciaknal levendulat, Erdelyben meg Erdelyt latni. 

2 abbahagyom a dohanyzast... bele fogok orulni.

3. -5 kilo. mert a harcban nem lehet megallni vagy mi....

4. mindent a sportert

5. atveszem a papiromat

6. munka munka munka

7. es ezt elfelejtettem. pedig volt egy hetedik is, mert azon nevettem, hogy heten mint a gonoszok. na mindegy. Megusztad Alyna, eggyel kevesebbet kell betartanod.... 

Szoval hetfotol ha masert nem is, de azert feljovok, hogy leirjam, hogy aznap hany kaloriat fogyasztottam el es hogy hany mazsat nyomok... 

ja es pakolnom kellene, meg vennem par dolgot... meg tanulnom. Szoval idom mint a tenger. Basszus annyi mindent kellene csinalnom es mar csak par napom van. De semmit se csinalok. Borzalmas vagyok. Ja es szerelmes vagyok. Hat ez meg a legszanalmasabb az egeszben. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr287038941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása