Nov 19.1

2014.11.19. 21:00

oke. ebbe bele fogunk halni, ebbol nincs kiut. szanalom, uristen mennyire gyulolom magamat... mennyire gyulolom az evest. gyulolom a hanyast, a stadat, az egesz szart. 

es most 5el kevesebbet vettem be mint szoktam es most ezen kattogok hogy nem fog ugy hatni, ah mar mindegy beveszem a masik 5ot... kurva eletbe bele fogok dogleni. vagy ehenhalok vagy a bulimia visz el hahaha. szanalom. pedig ket hetig tiszta voltam. holnaptol megint eros leszek. kibirom. most nem kellett volna, nem kellett volna ujra kezdeni de oke, most eros leszek. a kovetkezo roham decemberben lesz. valamikor a vege fele. Nem lesz tobb addig. kibirom. ugyis mar fogyok. Inkabb kidobok minden kajat. nem akarok enni. nem akarok hanyni, nem akarom a gyogyszereket... de legfokeppen nem akarok hizni. basszus inkabb szenvedek holnap egesz nap mint hogy hizzak egy dekat is. ma mi valtotta ki? hogy megettem ket muzli szeletet... azt nem kellett volna. attol kattantam be, hogy biztos koverebb leszek holnap... nem kellett volna. Holnaptol meg kevesebbet kellene ennem. Tulajdonkeppen mi a francnak ebedelek en egyaltalan ha nem sportolok aznap? szerintem az ebedet kellene kiloni... meg a vacsit csokkenteni... mondjuk lehetne harmad virsli... igen. es csak ket alma. leirtam a napi kajamat es kitorlodott hahaha. 

minek ettem... uristen minek kellett.... annyira gyulolom magamat. annyira szanalmas vagyok. Varom hogy tul legyek ezen a napon es csak emlek maradjon, amit en szepen ki tudok torolni. nem tortent meg. 

akurvaeletbe hogy kizavartam a cigit a szobambol, most maszhatok ki a folyosora... szuper.... igerem ez lesz az utolso, nagyon sokaig..annyira szeretnek ujra gyerek lenni, annyira jo lenne ha valaki torodne velem. BAsszus szoke ne haragudj, kerlek..szanalmas vagyok. Haza szeretnek menni...mar nem is sok ido de ha igy folytatom nem erem meg... de azt nem tehetem. Uristen mindjart sirok, szanalmas vagyok. Teljesen osszezuhantam. Hulye agyam. megint jatszol velem...kerlek ne, annyira szar...olyan rohadtul szar es a gyogyszerek csak felerositik. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr386855285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása