nov 19

2014.11.18. 13:34

A masnap... na nem az alkoholos masnap...mert nem dicsekedtem el vele de ket hete egyaltalan nem iszom, az ok prozai, egy sor 200 kcal. Koszonom igy is eleg dagadt vagyok. A gyogyszeres masnap... semmi erom semmihez. Nagyon gaz, mar fel 2 van de meg semmit se de semmit se csinaltam. Na jo, behoztam a hajfesteket, megnyitottam a word-t mert beadandot kell irnom, ugy kb 11ig. Egy betut leirtam. Mondjuk ez hatalmas haladas ahhoz kepest, hogy ket hetem volt ra. Na mindegy, 11ig meg hosszu az ido. Most sikerult felkelnem. De meg mindig baromi gyenge vagyok. Ahogy telik az ido, ugy fog mulni, szoval azert van remeny :) csak hat eleg rossz. Reggel szolt Szoszi, hogy talalkozzunk, mondom oke, bar az allapotombol kiindulva ez eselytelen lett volna, de azota se jelentkezett, remelem nincs semmi baj...morbid, a francokat nincs baj, inkabb ugy ertem, meg nem jott el az ido remelem. Szegeny, nagyon nehez lehet most neki. Hu, az empatiam is elveszett a kataton allapotomban. Semmit nem erzek, abszolut semmit...csak azt hogy baromi nehez minden tagom es az ido az valami kulso valami, amivel nagyon nem vagyok osszhangban. Csak mulik. De en mintha kivul lennek. Na meg a masik szokasos mellekhatas is tarsul...az egyre elhatalmasodo depresszio. Vicces, hogy hosszu evek alatt eljutottam oda, hogy mar tudom, hogy ez  a hormonok jateka, a megborult agyam miatt van. De attol meg szar na...elhagyatottsag. Magany, sirnek ha tudnek. De nem tudok. Inkabb hajat festek. Arra is keszulok mar par hete. Aztan tenyleg megirom...anelkul nincs alairas...aztan megyek orara aztan hazajovok. Es ma is kepebe rohogok a sornek, akik ott figyelnek a hutoben. Ketto darab aszok. Valojaban ez mar nem alkoholizmus, ez mar egy szimpla nyavajgas, hogy fiatal vagyok, jol esne inni egy sort, nezni kozbe vmi filmet, ellazulni es kesz. De az etkezesi zavar nem engedi :) vicces. 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr686912909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása