Szoval kezdjuk ott, hogy elkezdtem tanitani, na ennek a tortenete is meger egy miset a hogyan is basztam el az eletemet konyvben. De idom van, szoval kezdjuk. A lenyeg, hogy anno ezer eve en bolcsesznek indultam, egyreszt, mashova ugyse vesznek fel cimen, masreszt mashogy ugyse ertek...A sors fintora, hogy vegul mindenfele munkam, vagyis mind a haromnak a gerincet ez a nyelv kepezi. Vagy ezzel dolgozok, vagy ezt forditom vagy ezt tanitom. Hat vicces, de munkaba menet mindennap bemegyek a BTK-ra mert ott finom a kave es elmormogom magamban, hogy alma mater... mert mar nem vegeztem el vegul,az elet ugy hozta, hogy a btk nekem megis alma materkent vegezte az eletemben, hiszen minden hozza kot. Na de sebaj, ez most igy van, oktobert adtam meg hataridonek, aztan ki tudja. Meglatjuk.

Szoval a diakok furak...tobb csoportjuk van, van aki tenyleg tanulni szeretne, oket szeretem, tunderiek, keszulnek, lelkesek, az ember szivesen tanitja oket, a tanar is szeretne minel tobbet atadni, tudja minel jobban, belesuriteni egy oraba minel tobb olyan infot, ami a jovoben segiteni fogja, hogy tovabb mehessen. Van aki szimplan fura, feladja, latszik rajta, hogy nehez neki, nem erti, egyszeruen talan tul sokat var el magatol, de elkeseredik es inkabb hagyja. Megertem, en nem eroltetem, ha nem megy, hagyjad, tanulj mast, vagy akarod, vagy nem. Es van a kedvenc, aki bolcsesz, vagy bolcsesz volt, o akarja, de nem csak tudni akarja magat az anyagot, hanem azt is ami mogotte van, tudni akar mindent, erdekli az irodalom, erdekli hogy alakult ki a nyelv, miert, hogyan jott, nem csak a ragok hasznalata, hanem, maga a nyelveszet. Oket igazi kihivas tanitani es igazi elvezet. Akiknek nem kell megallni egy fel orara, hogy egyaltalan magyarul elmondjuk mi is az a nevmas, illetve melyik melyik. Es olyan kerdesei vannak, amire tenyleg fel kell keszulni, ez mindig orommel tolt el. Masik, hogy erdekli a kultura, meg is jegyzi, nem jegyzeteli, csak figyel. Es kovetkezo oran a fogalmazasaba beleteszi, azt hiszem ennel nagyobb dicseretet nem kaphatnek. Szerencsere sokan vannak diakok, mar nem is egyszeru osszetetenni az orarendet, de a bolcseszeknek es a lelkes kezdoknek elonyuk van. A tobbiek meg utana. Nem veletlen... engem nem zavar ha otszor kell elmondanom miert kell igy lera

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr296676355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása