Harom

2014.07.19. 05:52

Igen mar csak 54.3, jo persze nem nagy kaland de vegre kevesebb, mint tegnap.Azert vicces, hogy reggel 5 ota itt kukorekolok es ejjel kettokor meg javaban forgolodtam es duborogtek a gondolatok a fejemben, valojaban egyet se vettem ki, csak mondtak a maguket, olyan mint egy nagy osztalyterem szunetben, mindenki zsibong, mindenki beszel, nem, nem vagyok skizofren, csak tul sok gondolat kavarog a fejemben es tul gyorsan porgok igy az egesz kicsit kuszava valik.

Komolyan mondom ezt nem ertem, hogyan tud egyetlen ember ilyen erovel hatni az eletemre. Amikor a multkor talalkoztunk akkor teljesen osszetortem, apro pici darabokra, nagyjabol minden mindegy volt es korbezart a csend. Tegnap ota, amikor ismet talalkoztunk, porgok, persze ezt se normalisan, nem mint egy normalis embernel, hogy fel van dobva meg minden, dehogy, en be vagyok porogve, rengeteg mindent akarok, tombol bennem az energia de amint belekezdek mar jon is a kovetkezo akarmi, ami talan tobb energiat emeszthet fel es maris csinalnam inkabb azt, pl most edzenek, mennek mindenfele, leglettelnem a folyosot, barmit csak csendesedjen. Nem csendesedik. Tegnap ejjel kettokor meg az orat neztem, keptelen voltam elaludni. Ma se hiszem, hogy konnyebben fog menni, hu, ez se jo allapot am.... na de akkor legalabb dolgozzunk...

Ezt a napot baromi nehez kibirni, lenyegesen tobbet ettem, mint kellene es mocsok ehes is vagyok, valojaban nem is vagyok ehes csak eppen kuzkodok egy falas rohammal. Nem konnyu. Valahogy csak legyozom. Elfogyott az uborkam, azt ettem meg, hogy csillapodjon. Nem csillapodott, valojaban ilyenkor erosodik. Annyira szornyu, mintha valami hatalmas ero hajtana az eveshez. De nem fogok enni. Gondolom az erosodesnek az is az oka, hogy enyhult a torokfajasom. Nem gyozhet... nem, meg nem. Az elso harom nap a legnehezebb. Na jo, inkabb probaljuk meg nekilatni a munkanak...hm. Valoszinuleg azert is ennyire eros most, mert igy belegondolva tegnap ejjel picit becsiccsentettem. Meg kb 3 orat aludtam. Ezek mindig felnagyitjak. Meg ha elozo nap sokat eszek. Szanalmas, hogy az egesz eletem a kaja korul forog.... nem szeretem az evest. Miert kell egyaltalan ehseget erezni? Borzalmas.... 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr636523461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása