Vicc....

2014.07.17. 21:02

Oke igy estere osszegeztuk a dolgokat. A gyogyszerek 99%tol egy zsirmalac leszel, mert akkoris hizlal ha nem eszel. Szupi. A litium, az lehet jo, nem hizlal legalabb, max vagy keves lesz es szart se er, vagy sok es elpatkolsz :) Bar az en helyzetemben az utobbi szitu azert eleg mokas. Elhatarozta a nyomorult, hogy be kene fekudni mielott bevisznek, na meg azert jobb lenne ha megse patkolna itt el a nagy nyavajgasban. Kapott a lelkem egy litiumterapiat es mit ad Isten, ohh hat elpatkolt :)) Kesz, azt hiszem a heten eloszor nevettem egyet :) Viszont a tobbi cuccot nem szedem be, eleg volt nekem tavasszal, hogy zsirmalacca hiztam szinten ilyen hormonalis bezavaras utan, meg mindig azert vagyok ilyen dagadt, pedig mar lennek 50. Nem fogok ilyen gyogyszereket beszedni, komolyan, inkabb kinlodjak tovabb...de vekonyan. De most mar ertem Zsirmalac miert hizott el ennyire, na annak is van valami kattanasa, jajj nem merek kimeni az utcara mert panikbeteg vagyok. Kiserjen el valaki, persze mindezt nyilvanosan fbon, hogy mindenki lassa, alapbol csak egy ellenszenves csaj volt de multkor meglattam es majdnem megkerdeztem tole, hogy te disznovagasra keszulsz es te leszel a diszno? de aztan visszafogtam magamat. Amugy vicces ez, sok regi vekony ismerosom lett akkora mint egy elefant, eleg kellemetlen amikor meglatnak es jajj de megvaltoztal, amiota nem lattalak, jajj de lefogytal. Most erre mit lehet mondani? Te meg elhiztal baszki. Na jo, nem akarok en bunko lenni. Nekem mindegy. Foleg igy 54 kilosan jobb ha befogom a szamat... Istenem hol van meg a 45... de ma mar legalabb nem volt rohamom. Holnaptol pedig egyre kevesebbet eszek...altalaban igy kezdem. Aztan majd 50 kilosan mar ki fogok merni menni az utcara, jajj de varom. 

Nekem eleg furcsa tortenetem van a sulyommal, mara ez lett az eletem kozponti temaja. Szeretem az izeket, szeretem az eteleket es kozben gyulolom az evest. Azt se szeretem, ha pl apukam eszik, neki van sulyfeleslege es multkor amikor elmentunk ebedelni, en kavet ittam az etteremben, o meg rendelt, mar azon kiborultam, hogy zsiros volt, aztan eloszor magamban duhrohamot aztan sirogorcsot kaptam, hogy Apu kerlek, konyorgom ne egyel, meg fogsz halni..remegtem mint egy idiota, kerdezte Apu hogy mi a franc van velem, mondtam neki, hogy neked nem szabad enni, ez hizlal. Apam csak nezett ram, hogy o csak szeretne ebedelni a lanyaval es pont leszarja hogy hetente egyszer normalis kajat ehet, ha amugy mindennap a kislanya basztatja telefonon, emailben, hogy nem ehet. Valojaban teljesen igaza van...en vagyok zakkant. De az etteremben majdnem idegrohamot kaptam. Nem volt jo... 

Szoval az elso ilyen dolgom kb 14 evesen volt, azt hiszem akkor voltam anorexias eloszor, nem igazan vagyok kepben, igazi jo kislany voltam, az orvos a szuleimmel beszelt, a lenyeg, hogy lecsokkentettem az evest napi egy almara vagy joghurtra vagy csak egy bogre teara. Tokeletesre fejlesztettem az etel eltunteteset, Reggeli reggel hatkor volt, en akkor meg nem tudok enni, majd eszek a suliban, dehogy ettem, ebed, ebedeltem a suliban, be volt fizetve, dehog volt. Azert mar akkoris voltam olyan kis dog, hogy az ebedpenzt eltettem. Mondjuk nem tudom mire, szerintem a vegen odaadtam a szuleimnek, mert ok vettek mindent, nem dohanyoztam, nem ittam, nem koltottem semmire. Az, hogy vacsira csak egy almat ettem az mar nem zavart senkit, hiszen ugyis ebedeltem. Hetvegen meg vagy reggel elrohantam, mert baratno meg edzes, vagy ha veletlen ebedkor otthon voltam, akkor megehetem a szobaban? annyit kell tanulnom. A kutya ketszer ebedelt, maradjunk ennyiben. Aztan egyszercsak belazasodtam, a doki vagta hogy ez nem a tel miatt van, felirt mindenfele vitamint, kiegeszitot, etvagynovelot, na onnantol kezdve alman es gyogyszereken eltem, nem szedtem be az osszeset, reggel ott alltak felettem, amikor bevettem a teaval, de nem nyeltem le mindig vagy hat en nagyon turelmes vagyok, azert munka elott 3 gyerek mellett nincs ideje senkinek kivarni mig Alynacska elkortyolgatja fel ora alatt a teat, eleg volt egy ovatlan pillanat es a gyogyszer a zsebemben landolt. Persze kozben be nem allt a szam, nehogy feltunjon. Aztan egyszercsak mar nagyon nehez volt felmenni a szobamba is, volt, hogy negykezlab mentem fel a lepcson, az egyik labam egyre nehezebben mozgott, nem volt benne ero. A folytatast el lehet kepzelni, anasok versenyelonyben. Utana meg kb egy hetet laktam ott, egyik este telefon, apu hivott, hazajott kulfoldrol, azonnal pakoljam a cuccomat es menjek a lakasara, o a repteren van, otthon talalkozunk. Fel ora mulva mar a buszon voltam, rohantam haza. Hat ott nem lehetett szo nem evesrol :) Igy lett lassan az anorexiabol bulimia... majd vegul az a kevert valami, aminek olyan fura neve van, de a ketto egyesitese. Kiveve amikor nala hederelek par honapig. Akkor kiegyezunk a nagyon keveset eszek de minden fontosat verzioban. Magyarul reggeli zabfalat, ebed zoldseg, nyersen, en igy szeretem, neki mindegy, csak egyek. Vacsira meg ket szelet sonka, egy tojas es legalabb egy szelet sajt. Meg paradicsom. Napkozben meg mindig hoz dinnyet, barackot, barmit es ha mast nem, akkor megfelezi velem. Csak, hogy egyek. Barcsak gyerek lennek es barcsak o mindig tudna vigyazni ram. Akkor egeszseges lennek. Akkor meggyogyulnek. Csak miatta nem halok meg...amig o el, addig nekem is kell, barmennyire is szar. Nem viselnem el, ha ekkora fajdalmat okoznek neki. Eleg baj az neki, hogy ilyen a lanya, eleg fajdalom volt neki ezt latni, meg mindig latni, hogy a lanya boldogtalan. Meg egy csodtomeg...es egyik utolso berugasunkkor el is mondta, hogy nem erti hol rontotta el...mit csinalt rosszul, hogy ilyen lettem. Hogy elnem kell, Most elsz-igen, masnap elkuldte nekem ezt a szamot Ruzsa Magditol, nem birom boges nelkul meghallgatni. Edesapam te nem rontottal el semmit. Hogy ilyen vagyok, az nem a te hibad, te csodalatos vagy. En nem hibaztatok senkit, igy hoztak a korulmenyek, de mi kihoztuk belole a legjobbat. Mast nem lehetett. En csesztem el. Rohadtul. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr306517787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása