Megint elso nap

2014.07.17. 09:05

Szoval mar hatkor felkeltem, hogy minek azt nem tudom, megettem a zabfalatjaimat es rajottem, hogy mocsok szarul vagyok. Hanyinger es semmi erom semmihez. De ezt a keves alvas szamlajara irom, ugyhogy visszafekudtem, csak, hogy tartalmas legyen a nap. Dolgozni kellene. Talan kesobb megint nekiesek ennek a felkeles dolgonak. Hatha masodszor jobb lesz..

Franc se erti, mint valami varazsutesre felkeltem. Es megint hatalmas elannal kepzelem a napomat, na most meddig tart? 5 perc? 10 perc? franc tudja. 

Kave kave kave. Na meg egy cigi es nekiallok a napnak. Valojaban reggel hatkor nekialltam, gondolatban mar meg is csinaltam mindent. Gondolatban, de szerintem attol is elfaradtam :) Na jo nem. Szoke nehezen de kiimadkozott talalkozni, ami azt jelenti, hogy delben el kell kezdenem keszulodni. Ami azert vicces, mert igy is biztos rohanni fogok, es majdnem el fogok kesni. Ami meg foleg azert szanalmas, mert reggel hattol csak van idom egy farmert meg egy cipot venni. Csak kozbe huszszor leulok, egy orat merengek melyik polomat vegyem fel, na nem azert, hogy melyik all jobban, ugyan, ennel sokkal szanalmasabb ok miatt oltozok at 10x, melyikben tunok kevesbe dagadnak. Bar ez valojaban marhasag, mert mindegyikben ugyanannyira dagadtnak tunok. Valojaban azert megint elso nap, mert ma nem fogok hanyni, es sokat enni sem, es inni sem. Reggel kilenckor meg baromi eros az elhatarozas. Majdnem annyira, mint a hanyinger. 

Na ez mar tragikomedia, gondolom azt meg sem kell emlitenem, hogy szart se csinaltam. es mivel 20 perc mulva del van, igy 20 perc mulva el kell kezdenem keszulodni, szoval tuti el fogok kesni. Foleg mert most fel fogok porogni es mindent meg akarok csinalni indulas elott, leginkabb szerintem, hogy minel kesobb keljen kimasznom az utcara. Eddig baromi jol tartom a nem evest, most is csak azert jutott eszembe, mert hazafele be kell mennem a boltba uborkat venni. Amugy az is szanalmas amit egy bevasarlassal tudok muvelni. Nekem spar kell, mert ott finom a virsli, legalabbis a kedvencem a sparos, egy darabot szepen harom fele tudok vagni, rosszabb napjaimon csak ketfele. Szoval spar kell, a nagy interspar messze van, ha oda elmegyek akkor az nekem mar program a napomban. Foleg mert utalok tomegkozlekedni, inkabb lesetalom. Addig is eg a zsir. Kozelebbiekben, az egyiket nem szeretem, a masikba pedig ahogy elindulok itthonrol mindig beugrok energiaitalt venni, de csak nem cipelek egesz nap egy uborkat..szoval azt majd hazafele veszem meg, de akkor ketszer kellene bemenni. Ketszer nem megyek be. Miert? mert hulyenek neznenek...mert amugy egy rozsaszin lelku teljesen normalis lany vagyok :) Teljesen jogos.... es a legszanalmasabb az egeszben, hogy ezen orakig tudok problemazni. Mert utbaesik egy tesco is, meg egy mini tesco, de ott nincs virli, ja azt nem is akarok venni, de dragabb az uborka, 10 forinttal. De akkor gyorsabban hazaernek. Ja nem akarok hazamenni meg, ja de megis. Es ebben teljesen elmerulok. Kivulrol talan meg ugy is nez ki,mintha a vilag problemajara keresnem a megoldast...pedig csak a kurva uborkara. Amugy ki nem szarja le az uborkat..Kell, megszoktam. Az az uzsonna. Nem lehet mas az uzsonna. Kesz. Hulye vagy Alyna. 

Na tenyleg elkesek, pedig itt ulok talpig gledaban. Csak eppen elkezdett omleni az eso. Hat 10 percet varok, hogy megkegyelmezzen aztan kenytelen leszek elindulni. A dorges meg tetszik is, huh, sot, imadom, van egy hangulata ilyen idoben setalni de az esot kihagynam.... pedig be is porogtem rendesen, a munkam egy nagyon pici reszet meg gyorsan meg is csinaltam, mert mint mondtam, indulas elott imadok szoszolni barmivel. Akarmivel. Igy dolgoztam, sot ot percig jottek meg a gondolatok is, hogy mit kellene meg csinalni, mivel kene feldobni a dolgot, de ahogy kitort a vihar, vagyis ahogy felmerult, hogy megse kell kimennem, mar el is mult.

Na most iszonyat nehez.mar fel hat van, megettem a vacsorai fel virslimet es 1 fott tojasomat es iszonyat erovel tort ram, hogy ennem kell. Mindegy, csak beleharapni valamibe, kb 10 perce ezen kattogok, mar rohannek is azonnal de nem eros leszek. Kibirom. Ki kell birnom! Menni fog. Hu, most, hogy leirtam es a cigi marja a torkomat, igy csillapodik...foleg mert mert mar a dohanyzas is faj szegeny torkomnak, nagyon nem lenne jo hanyni. Nem is akarok. Nem, hanyni sosem akarok, en enni akarok! es ez rosszabb. De azt hiszem ezt most legyoztem. Meglesz az elso nap! Az elso 3 a legnehezebb. Mara meg van ket sorom. Messze nem biztos, hogy megiszom. Csak legyen itthon, hogy ne kattogjak rajta. Mindenen kattogok mar. 

Tuleltem igen!!! Eltelt az elso nap :) holnap meg kevesebbet fogok enni. Megint lassan lassan csokkentem. Menni fog ez. Most eros leszek! Most tenyleg eros leszek... 

A bejegyzés trackback címe:

https://alynadying.blog.hu/api/trackback/id/tr346515337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása